Program lojalnościowy, zakupy za 1 grosz
ZAKUPY ZA PUNKTY !
Zostań naszym stałym klientem - zbieraj punkty i kupuj produkty lub bony za 1 grosz !!!
Cenimy naszych stałych klientów, cieszymy się z każdego kolejnego zamówienia. W podziękowaniu dla zamawiających do każdego zamówienia będziemy przydzielać punkty lojalnościowe.
JAK TO ZROBIĆ?
To bardzo proste! Żeby dołączyć do Naszego Programu i rozpocząć zbieranie punktów wystarczy się zarejestrować dokonując zakupu.
JAK TO DZIAŁA?
Za każde zakupy w Naszym Sklepie zostaną naliczone punkty. Punkty przeliczane są na złotówki, które możesz wykorzystać do opłacenia kolejnego zamówienia. Niewykorzystane punkty, podczas kolejnych zakupów sumują się.
Każde wydane 10 zł = 1 pkt
Każde zebrane 10 pkt. = 1 zł do wydania na zakupy
Punkty przydzielane są bezterminowo, co oznacza, że nie tracą one swojej ważności.
Punkty są przyznawane i sumowane automatycznie po każdym zamówieniu. Stan Twoich punktów możesz sprawdzić w zakładce Moje Konto, Program Lojalnościowy.
Za zebrane punkty można kupić dowolny produkt z naszego sklepu (w tym bony na zakupy w innym sklepie). Można też zrobić zakupy płacąc punktami w kolejnym zamówieniu podając dotychczasowe lub nowe dane do wysyłki.
Informacje dodatkowe:
- Za każdy produkt wymieniony w programie lojalnościowym zostanie naliczona symboliczna opłata 0,01 zł.
- Punktów nie możesz wykorzystać do pokrycia kosztów wysyłki.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w Programie Lojalnościowym.
- Punkty lojalnościowe przydzielane są za każde zrealizowane zamówienie
- W przypadku rezygnacji lub anulowania zamówienie punkty są odejmowane
Ilość zebranych punktów można sprawdzić po zalogowaniu w sklepie, klikając MOJE KONTO. Z tego miejsca można też wcisnąć napis:” Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty” i dodać produkty do koszyka płacąc punktami. Dodatkowo powiadomimy za pomocą e-mail informację o zmianie salda zebranych punktów.
Aby sprawdzić ilość punktów należy się zalogować w sklepie:
Następnie kliknąć MOJE KONTO:
Ilość zebranych punktów można sprawdzić po zalogowaniu w sklepie, klikając MOJE KONTO. Z tego miejsca można też wcisnąć napis:” Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty” i dodać produkty do koszyka płacąc punktami.
Przy składaniu zamówienia w koszyku płatności, też możemy zobaczyć ilość już zebranych pkt. Do koszyka można też dodać produkty opłacone pkt.
- Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Kupujących posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Kupującego jest możliwe z wykorzystaniem Konta.
- Z momentem założenia Konta, Kupujący staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.
- Za każde 10 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Kupujący otrzyma następującą liczbę Punktów: 1 z zastrzeżeniem ust. 4-5.
- Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Kupującemu wyłącznie w przypadku, w którym Sprzedawca zawrze z Kupującym umowę sprzedaży. Punkty zostaną przyznane Kupującemu automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
- Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Kupującego na towary zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem towaru, takich jak np. koszt dostawy.
- Uzyskiwane przez Kupującego Punkty składają się na jedną pulę.
- Aktualna liczba zebranych przez Kupującego Punktów będzie widoczna w Koncie. Sprzedawca może także informować Kupującego o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Kupującego przypisany do jego Konta.
- Kupujący może uzyskać obniżenie ceny towaru objętego Programem lojalnościowym, w ten sposób, że finalna cena tego towaru wyniesie 0,01 zł, wykorzystując Punkty.
- Liczba Punktów pozwalająca na obniżenie ceny w sposób wskazany w powyższym ustępie wskazana jest w Sklepie, przy danym towarze.
- W przypadku, w którym Kupujący zadecyduje o wykorzystaniu Punktów, zniżka wynikająca z ich wykorzystania będzie naliczana automatycznie, tj. odejmowana od ceny zamawianego towaru.
- Zebrane przez Kupującego Punkty wygasają po upływie 365 dni od ich przypisania do Konta, co jest równoznaczne z ich usunięciem z aktualnej puli zgromadzonych przez Kupującego Punktów.
- Sprzedawca może poinformować Kupującego o zbliżającym się terminie wygaśnięcia Punktów lub o ich wygaśnięciu poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Kupującego przypisany do jego Konta.
- Sprzedawca ma prawo anulować Punkty:
- naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Kupującemu wpłacone za towar środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży przez Kupującego);
- przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia).
- Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie.