Jak zgłosić Reklamacje?

Aby zgłosić reklamację produktu, wykonaj poniższe kroki:

  1. Zaloguj się na swoje konto
    Przejdź do strony logowania i zaloguj się używając swojego adresu e-mail i hasła, które podałeś podczas składania zamówienia.

  2. Przejdź do zakładki „Zamówienia”
    Po zalogowaniu kliknij w menu „Moje konto” → „Zamówienia”.

  3. Znajdź zamówienie, które chcesz zareklamować
    Na liście zamówień wybierz to, którego dotyczy reklamacja.

  4. Kliknij przycisk „Zgłoś reklamację”
    Obok szczegółów zamówienia znajdziesz przycisk „Zgłoś reklamację” lub „Warranty Request” – kliknij go.

  5. Wypełnij formularz reklamacyjny
    Na nowej stronie wyświetli się formularz. Uzupełnij wszystkie wymagane pola:

    • Powód reklamacji

    • Dodatkowe informacje (jeśli wymagane)

    • Załącz zdjęcia (jeśli to możliwe)

  6. Wyślij zgłoszenie
    Po wypełnieniu formularza kliknij „Wyślij”. Twoje zgłoszenie zostanie przesłane do naszego działu obsługi.

  7. Oczekuj na odpowiedź
    O postępach w reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub przez Twoje konto w zakładce „Reklamacje”.


💬 Jeśli nie widzisz swojego zamówienia lub przycisku do zgłoszenia reklamacji, upewnij się, że:

  • Jesteś zalogowany na właściwe konto,

  • Zamówienie zostało już zrealizowane lub przetworzone,

  • Produkt objęty jest gwarancją.

W razie problemów – skontaktuj się z nami: [email protected] lub tel. +48 84 535 48 95.